Hoe kopen op Bewine.be?
Om op de site te kunnen bestellen, moet u meerderjarig zijn. U kunt dan in de online shop uw flessen selecteren en aan uw winkelmandje toevoegen. Het enige wat u hoeft te doen is direct op de site te betalen met een creditcard.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Vanaf de ontvangst van uw bestelling door onze logistieke afdeling wordt u binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd.
Kan ik de goederen terugsturen?
U kunt uw wettelijke herroepingsrecht uitoefenen en uw bestelling of een deel daarvan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling naar ons terugsturen. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor uw rekening. De goederen moeten vrij zijn van enig gebruik/verbruik.
Wat te doen in geval van gekurkte of veranderde wijn?
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.
Wat te doen in geval van te late levering?
In geval van een te late levering kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakketje ontvang als ik mijn bestelling ontvang?
Als een pakket beschadigd is, moet u de levering van uw bestelling niet accepteren. Elk pakket is beveiligd met een garantieband die intact en niet beschadigd moet zijn.
Wat moet ik doen in geval van een orderfout?
In het geval van een foutieve bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Is de betaling veilig?
Bewine heeft Mollie als partner gekozen. Alle betalingen zijn perfect beveiligd volgens de SSL-standaarden.
Zijn mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk?
Bewine verbindt zich ertoe de persoonlijke gegevens die u ons meedeelt (naam, e-mail, adres,...) perfect te respecteren.
Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, hoe ga ik te werk?
Om uw bestelling te wijzigen of te annuleren, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice.
Ik wil graag een cadeau doen, hoe doe ik dat?
Om een cadeau te doen, hoeft u alleen maar het adres in te vullen van degene naar wie u het pakketje wilt sturen. Onze facturen zijn nooit inbegrepen in de pakketten.
Hoe kan ik mijn factuur ophalen?
U kunt uw factuur en de historie van al uw bestellingen direct opvragen onder uw klantaccount. U ontvangt ook een kopie van uw factuur in uw orderbevestigingsmail.